det gör inte ont förens man faller ihop....

24 Nov, 2010 - 22:47 ☆ glada dagar
..... Eller?

Ryggen ryggen ryggen. Inte okej. På Boxpasset strålade en smärta så fort jag försökte röra mig. Det gör mig så arg.

Trodde inte jag skulle klara av att genomföra Zumba passet (med alla höft rullningar) :) Men när jag blev lite varm gick det i alla fall okej. Jag höll nog dock igen en aning av rädsla att få riktigt ont och en ännu värre låsning.

Jag blir arg. Nu behöver jag träna.

Jag jobbar konstant så finns i stort sett ingen tid till träning utöver de pass jag instruerar. Sen blir ryggen skit. Usch. Det var nog verkligen meningen att jag skulle få ett paket fullt med böcker... Dags att ta det lugnt kanske!? Läsa en bok.....

Men jag vill bara att allt och alla låter mig va. Jag vill skita i allt och låsa in mig på gymmet. Bara vara där. Fokusera på mig. Jag vill ha mer tid och mer ork.

Mest av allt vill jag ha jul och fara härifrån. :) längtar längtar längtar

Vad längtar ni efter?

Godkväll
Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback