Jag är fantastisk....

29 Nov, 2010 - 23:22 ☆ glada dagar
.... ja det är jag verkligen.

Och dagen har varit fantastisk! Jag är nästan helt bra i ryggen igen. (nåja det gör inte så ont längre) och det betyder att jag har kunnat jobba. Tagit det lite lugnt med lyft o så men jag har kunnat jobba. Hurra! Jag har världens 2 bästa jobb dessutom. Vilken måndag!



Dessvärre har jag inte tränat idag eftersom jag fortfarande har träningsförbud (från mig själv, sjukgymnast o alla andra). Det är inte värt att pajja ryggen igen. Ska nu försöka ta det lite lugnt och rehab träna för att bygga upp dem små musklerna. Stabilisera bålen och ländryggen ordentligt. Mycket pilatesboll kommer det bli.

Istället för att träna har jag fixat två skrivbord (som blir ett långt) med vit glasskiva som jag har längtat efter!!, flyttat runt blommor och tavlor och fått ett sånt fint litet "kontor"/data/träningsplanerings rum. :) Grymt nöjd.

Jag älskar min lägenhet. Jag älskar mitt hem. Och jag älskar att det är mitt mitt bara mitt. Mitt ställe där jag kan skratta, gråta, vara galen, göra vad jag vill. Jag älskar varenda sekund!

Har ni haft en fin måndag kompisar?

Puss och le kompisar le, det är bara måndag en dag i veckan ;)

Pe

Kommentarer
Erica säjer:

Snyggt skrivbord!!! Jag blir avis (vi har ett tråkigt i ek..)!



Juldan eller annandan (eller båda) kommer jag nog att gå ut och en träningsdag hade varit grymt skoj (och välbehövande efter all julmat)! Du skulle kunna få lära mig lite nya moves... :)

2010-12-01 @ 00:16:14
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback