Jag som modell!

13 Nov, 2010 - 17:37 ☆ glada dagar


Igår var jag alltså modell på en modevisning för annorlunda textilier. Det var så roligt och tjejerna som ligger bakom alla kreationer är fantastiska!! Duktiga och fina Linda har gjort denna grymma klänning som jag fick visa upp!

Ser ni vad den är gjord av?? ;)




Ryggen med ett litet släp bak. Kortare fram med en liten "volang" hals.



Från ena sidan



Och från den andra sidan.


Vi hade tjejer på plats som fixade smink och hår. Det var lite tema lösögonfransar och tuperat! :)



Några av vi som var modeller! Snygga eller hur?

Fotograf Sanna var på plats också, så ska bli riktigt kul att få fotona sen. Jag kommer såklart dela med mig av dem till er mina vänner. (lite mer proffsiga än mina haha)

Så spännande att se att man kan göra så härliga grejer av annat material än tyg... SKit grymt!

Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback