Nedräkningen har börjat

20 Nov, 2010 - 13:14 ☆ glada dagar
Det är mycket att se fram emot nu!

Jag känner att det går mot lättare tider, ljusare tider, gladare tider, spännande tider, roliga tider, mysiga tider, förväntansfulla tider! Jag räknar ner och längtar så jag får ont i magen!!!



Precis som imorgon när det är dags att dansa spökdansen med 4-5 åringarna, ska jag sväva runt nu en tid framöver.
Bara vara och njuta av nuet. Tillvaron är fantastiskt! Tack till dig som gör allt lättare.

Dags att dansa! Och sedan hämta en överraskning! Hurra vad jag älskar överraskningar.

Pe

Kommentarer
Linda säjer:

Hej hopp!



Ett litet spökdansinlägg finns att skåda hos mig... :)



/Linda

2010-11-22 @ 14:54:23
Blogg/Hemsida: http://fruwestman.blogspot.com
Georgmaia säjer:

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-07-11 @ 08:01:31
Blogg/Hemsida: http://georgmaia.blognd.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback