Vad fanns i paketet? Och är det okej att strypa grannens hundar???

24 Nov, 2010 - 16:22 ☆ glada dagar

Gaaah. Det enda jag hör är hundar som skäller och gnäller som om dem vore galna.
Ska jag strypa dem?? Är det okej??
Eller får jag sparka in grannens dörr och be hon få tyst på sina fruktansvärda monster!!???
Jag blir galen. Håll för tusan inte hundarna inlåsta i en liten lägenhet. Jag hör ju hur ledsna dem låter...

Skit hundar! Eller skit granne! Jag vet inte vilket men en sak är säker, jag är livrädd och törs inte gå ner i tvättstugan för att hänga min tvätt.. Dem kan ju äta upp mig! Hatar hundar! Och mest av allt hatar jag hundar som skäller!, det gör mig skit nervös!



I det gröna paketet var det 7st böcker! (7st!!!), 2 chokladkakor, en påse hallonbåtar och ett paket kaffe!
Underbart! Det gjorde verkligen hela min dag och jag blev så glad!

SYRRAN jag älskar dig verkligen mest av allt! Du är underbar!



Något annat som är helt underbart är min nya vän i kylan. Rosa, svart och fluffig! ;) Japp nu kan jag lätt flytta in i en snökoja istället.

Största funderingen just nu är HUR JAG SKA KLARA av att jobba och ha pass ikväll. Jag har fortfarande ont i ryggen och det är något som sitter i kläm minsann. Men man har inte ont förens man gråter av smärta och man är inte sjuk förens man är halvdöd... eller? Jag lever på det mottot bara ikväll. Imorgon får jag nog tänka mer realistiskt!

Keep smiiiiiiling! :)

Puss
Pe


Kommentarer
Anna säjer:

sätt upp en lapp på grannens dörr om att hundarna lever om, respektklöst!! Nice paket!! ;) krAAaam

2010-11-26 @ 15:44:01
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback