Den jag är. jag ser mig. ser den jag är.

03 Okt, 2010 - 01:59 ☆ glada dagar


Se hit kompisar!

Jag har idag stirrat på mig själv i spegeln och gjort några tankar klara för mig själv:

- Det är hemskt roligt att dricka vin med en god vän och bli ordentligt berusad.

- Det är inte alls roligt att vakna dagen efter och inte veta hur man tog sig hem, fundera varför jag har tagit en gryta som spyhink bredvid sängen, hitta gardinerna på golvet och ha ont i skallen...

- Jag föredrar att vakna pigg och fräsch och fara och träna

- Promenader ser jag som kvalitets tid med mig själv när jag andas frisk luft och kan gå och dagdrömma....

- Ensamhet är det absolut värsta jag vet!

- Ensamhet är det bästa jag vet nu när jag börjar bli ordentligt bra kompis med mig själv



- lycka är när man är ute på en promenad själv och en kär vän ringer och frågar om vi ska hyra film!

- Att äta godis och inte träna en dag är tillåtet

- Det är roligare att promenera i en blå jacka

- Ångest ska man inte känna

- Tårar kommer inte för att stanna. Så låt dem hälsa på ibland men be dem sedan snällt gå sin väg eftersom skratt ska hälsa på.



I fredags vin med L. (tack för en galen och rolig kväll)


Lördag.
Promenad. Myskväll med finaste A. Vi såg "farsan", så härlig film!

En gång i ett annat land på en varm strand i ett stort blått hav hoppade jag och min syster bungeejump!
Vi var rädda. Förtjusade. Pirriga. Höll om varandra jättehårt. Skrek. Och hoppade ut från kanten.
Det var en härlig känsla.

Jag vill hoppa igen! Och jag vill ha tryggheten av min syster här!

Hoppas ni har haft en fin helg.

Puss
Pe




Jag är på väg. Det här är bara början. Ser frammåt. Allt är ändå rätt härligt. Och tänk vad mycket jag har kvar. Saker att se. uppleva. Grymt.

Kommentarer
Anonym säjer:

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 19:52:06
Blogg/Hemsida: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback