Hemliga lådan

08 Okt, 2010 - 18:50 ☆ glada dagar


Jag önskar att någon, precis som jag gör varje söndag till mina funkykidz, tog fram en hemlig låda och överraskade mig med något spännande!

Barnen ser alltid lika förväntansfulla ut när jag plockar fram den hemliga lådan. Vad finns i lådan idag? Spänningen lyser i deras ögon varje vecka... 

Idag skulle jag behöva lite spänning. Känner mig en aning mera sjuk nu efter att ha bitit ihop under veckan. Jag skulle förtjäna någon överraskning tycker jag allt!



Blir nog eventuellt att se en film och dricka te. Ska jag se en boxningsfilm? Musikal? Tjejfilm? Hmmm svårt val.

Fick just ett sms om att jag får fara och jobba ikväll. kl 22.00 ska det rivas scen i Luleå efter Grease musikalen.
Oj oj. Ska jag jobba? Orkar jag jobba? Eller borde jag vara hemma och kurera mig?

Välkommen beslutångest!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback