Jakten på Sexpacket!

16 Okt, 2010 - 14:13 ☆ glada dagar
Jaha ja. där sprack det målet. Sexpacket som jag tänkte jag skulle ha (mest för skojs skull.)
Sen började jag dricka öl, äta socker, kolhydrater... som bonus på det blev jag sjuk och träningen blev lika med noll! damn it!

Men nu ska vi se. Till jul kanske? :) haha! Så för att få magmusklerna mer framträdande så behövs det alltså en plan. Färre kolhydrater, mer cardio träning, minska kroppsfettet, inget socker... hmm vad mer?.. ja just det kanske mycket magträning? ;)

Bilder nr 1 i jakten på tvättbrädan.



Om man har magrutor eller inte är egentligen en jävla skit sak.
Ja om man nu inte tävlar eller lever på att man har en vältrimmad kropp... För mig är fallet endast att jag aldrig har haft ett rejält sexpack och skulle som vilja se mig själv med ett. Är nyfiken på hur jädrans mycket jobb det krävs...

Kanske onödigt. kanske ointressant. kanske omöjligt. Men bara som en rolig grej, Följ med mig i jakten på sexpacket! Hohoho!

Så med det sagt är det bara att ta sig i kragen och ge sig ut på en fettförbrännings promenad. Haha vad fasen ger jag mig in i? Hoooly maaaacarony

Pe

Kommentarer
Rebecca säjer:

Men Petra! Du har ju redan ett sexpack :) Du kan få se en bild på min mage jag har ett enpack haha :D. Hoppas du har en trevlig helg.

2010-10-16 @ 18:09:37
Blogg/Hemsida: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Sofie säjer:

Hahaha, vad du svamlar! Du HAR ju ett redan!

Du skulle se min mage... Jag har en ruta. En stor. Och degig. Haha!

2010-10-16 @ 22:37:07
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se/
Pe säjer:

Tack sötisar. Men man kan bara ana det när jag ligger och drar in magen järnet. Haha. SÅ det ser kanske bättre ut än vad det är! :)

2010-10-17 @ 23:35:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback