världens sämsta dag

10 Okt, 2010 - 22:51 ☆ glada dagar
Den här dagen har varit oändligt dålig och tråkig. Snor som rinner. Hes. Inget att göra. Ingen ork. Tråk tråk tråk!
Usch och fy för att vara sjuk och uttråkad!



Försökte dansa lite zumba (till passet på onsdag) men det gick dåligt.
Tog inspiration från Jossan och målade mina sockar.
Målat disktrasor.
Ätit kaviarmackor.
Snusat.
Druckit kaffe.
Hostat.
Möblerat om.

Tråkdag helt enkelt. Ville bara träna för att sitta still gör mig galen. Men jag var inte i träningsform.

Ingen som har varit förbi på kaffe. Ingen som har lagat mat till mig. Ingen som har kokat te. Bakat en kaka.
Bara jag själv och en snorig dag. Fruktansvärt tråkigt.

Mamma kom hem! Jag vill sitta hos dig när jag är sjuk och få känna mig liten igen!

Pe

Kommentarer
Anonym säjer:

Jag har lagt till dig nu. Har du lagt till mig? =)

2010-10-11 @ 08:31:59
Blogg/Hemsida: http://tvminnen.blogg.se/
Josefine säjer:

hehe det var johan som du inspirerats av ;D

2010-10-11 @ 09:23:13
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback