waka waka och en snygging på det

26 Okt, 2010 - 23:31 ☆ glada dagar

Lite waka waka kan aldrig vara fel att slänga in i Zumba style passet!
Kom och dansa och bli lite waka wakade imorgon kväll vet ja! ;)




Jobbat hela dagen lång. Hann hem en stund och sova på soffan innan det var dags för Bodycombat passet. Kändes härligt att instruera combat igen! :) looove it!



Hade tänkt hinna köra mage och armar i gymmet idag.

Men jag hann verkligen inte. Dagarna har för få timmar!!! Haha :) Får väl nöja mig med dem magövningarna jag gjorde igår på boxningsträningen. Och armarna fick ju slå av sig på gårdagens träning. Men ändå... längtar efter ett tungt styrkepass!! :)

Hur har eran dag varit?

Puuusss
Pe


Kommentarer
Erica säjer:

Micke P är aldrig fel.. Snacka om HET! Jag läste i Aftonbladet att han håller på att skaffa sig en superkropp inför 3 Hamiltonfilmer de ska spela in till våren! Du borde ju gå fram och visa honom lite övningar :P, så kan du ta lite credd när filmerna är klara och säga att det var du som tränade honom. Han lär ju bli ÄNNU snyggare nu när han ska bli "hård" :)

2010-10-27 @ 18:03:43
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback