Du ser så ung ut. Som en tonåring.

03 Apr, 2011 - 23:45 ☆ glada dagar


Lördag

1)
Dansdag. Två grupper med mina minsta danselever. Övade inför showen med mina Bliss elever. Danspass i Rosvik.

2) Fika hos min fina vän Anna (o Pelle o Julia o hundarna) som fyllde år i torsdags. fantastiskt mysigt att sitta o prata en kväll :)

3) J bjöd mig på en kanon date på Pitehavsbad på skeppet. Airhockey, bowling, mat, skratt. Jag insåg att jag är kass på spel... J utklassade mig. Men jag var ju såklart jätte glad för hans skull... verkligen. jätte glad. ELLER??

Söndag

1)
Förberedelse inför showen

2) Funkykidz & Bliss show. Fantastiska elever! :) Fantastiska föräldrar. Som vanligt var jag en mycket stolt dansfröken! Blev en riktig dansfest! 70 godispåsar. Ballonger.

3) Bodypump pass. Kände mig stark. Hade kunnat lasta på tyngre vikter. Jag är gryyyym. haha.

4) Myskväll i soffan med den bästa

Hur har eran helg varit?

Pe

"Petra du ser så ung ut. Du ser som ut att vara en tonåring"

Tack för det danseleven! Du får betyg MVG. hihi. Känns skönt att barnen tycker att fröken ser ut som en tonåring :)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback