effektiv lunch

06 Apr, 2011 - 13:28 ☆ glada dagar

Jag har hunnit anmäla mig till The academys Functional moves utbildning!
Jag har beställt nya mindre ufo byxor.
Ätit torsk, broccoli, potatis med kesella röra.
Druckit kaffe.
Tagit en snus.

Snacka om effektiv lunch! :)





INNEHÅLL
Kunskaper om funktionell träning
Rörelseprinciper i teori och praktik
Rörelsebanken Functional Moves® / 102 sidor
Functional Moves® träningsmoduler, teoretisk och praktisk genomgång av träningsmodulerna
IGC "instruktion, guidning, coaching"
Utveckling via personlig feedback och återkoppling



Back to woooork.

Tack förressten till ALLA som var med på BC passet igår! Tack tack jätte tack för bra energi och för att ni alltid göra mina kvällar till dem bästa! :)

J var med på mitt pass igår också. Det gjorde mig glad. Han är den bästa! Precis som ni! Alla är vi bäst ;)

Pe

Kommentarer
Linda säjer:

Tack själv! :D

Du har en fantastisk energi som smittar av sig på alla som är i träningslokalen och jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna. Idag var det ännu större - tack än en gång för att jag fick köpa byxorna, de är ju helt underbara! :D

Ha en fin kväll!

2011-04-06 @ 23:10:42
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com
Linda säjer:

Svar 1: hahaha… jag är bara ärlig! :)

Har nog aldrig varit så peppad på att träna (på gym) som nu men så har jag heller aldrig upplevt att jag varit en del i ett sammanhang, så som jag känner nu. Jag skulle önska att alla jag kände ville börja träna hos er för att få ta del av det ni ger oss deltagare. Det behövs egentligen inte så mycket för att få andra människor att må bra och växa, det är dock inte alltför många som fixar det men ni lyckas med att leverera varje gång! :D



Tack för peppet – sådant inspirerar mig till att kämpa ännu mera ;)



Svar 2: Tack! :D

Vi kanske kan övertala några fler att köpa likadana – då kommer vi att se superproffsiga ut ;)



2011-04-06 @ 23:33:07
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback