det finns alltid ett skäl

08 Apr, 2011 - 20:04 ☆ glada dagar

Powernap tror jag får bli dagens ord. Konstig dag och konstig sömn. Om jag var trött som en gris igår så ÄR jag trött som en gris idag. Vansinnes vansinne.

Sov oroligt igår. Somnade vid 1 tror jag. Vaknade till 5 eller vad nu klockan egentligen var av att J kom efter han jobbat natt. Somnade om. Klockan ringde 05.45. Begav mig till Step in. Hade ett kanon bra morgonpass. Efteråt gymmet och rygg. Frukost. Slut på energi kl 8.50. Hem och la mig igen. Sov 2 timmar. På nästa jobb. Kaffe. kaffe kaffe. kaffe på lunchen för att hålla mig vaken. eftermiddagskaffe. Kom hem 17.15. Åt och 17.30 kastade jag mig i sängen och sov igen. 2 timmar senare sitter jag här med KAFFE och undrar hur i allsin dar jag ska orka med att jobba natten?





 Nr 4- för att du förtjänar det.


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback