om jag skulle ladda upp med ett gäng underställ och flytta en månad!

25 Apr, 2011 - 23:14 ☆ glada dagar




Hemma igen. Tillbaka till verkligheten. Kändes härligt att solen sken i Piteå när vi kom hem. Men jag längtar redan tillbaka. Önskar jag kunde bosätta mig i fjällen hela maj månad ut. Sen vore jag redo för sommaren på riktigt :)

Som sagt var det magiskt i Kiruna/fjällen/i snön/ i riksgränsen/hos brorsan/på skotern/ i solen/ i pulkan/ i skidbackarna/ på brädan.... :)

För att riktigt känna att jag var hemma igen var jag såklart tvungen att fara till step in och träna ikväll. Tack till David för ett bra Bodypump pass, behövde få köra igenom kroppen efter min träningsfria vecka! :) Sen träffade jag äntligen Elin igen och vi gick ner i källarn och slog av oss! Att ha en kompis att slåss med måste vara det bästa. haha! ;)

Imorgon jobb igen och plötsligt var allt som vanligt.....

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback