Äntligen!

19 Aug, 2011 - 20:30 ☆ glada dagar
                          

                                                                Äntligen Fredag!

                          

           Dansade lite. Körde igenom en träningsmodul från functional moves programmet.
 
                          

Gick igenom och försökte hitta inspiration till nya saker, men det kändes tungt idag. Kände mig seg och oskapande. Så skuttade upp i gymmet och bestämde mig för att jag hade 20 min.

Det fick då bli 5 chins, 10 armhävningar, 15 airsquat. Så många varv man hinner på 20 minuter.

Alltid lika bra. Alltid lika jobbigt. Svetten sprutade. Jag blev nöjd. Hur många varv tror ni jag klarade? Gissa rätt och du vinner en liter blåbär! ;)

Nu är det Fredag!! Har längtat sen i tisdags.

Vad gör ni ikväll? Hur njuter ni av fredagen?

Pe

Kommentarer
sofia säjer:

Sv: Jättebra förslag, ska verkligen fundera mer på det! Tack för din feedback, alltid roligt när folk engagerar sig.



Ha en fin kväll :)

2011-08-19 @ 22:27:57
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Jenny. säjer:

Jag sitter och tycker synd om mig själv efter som båda mina vovvar inte mår bra. Fast jag har ju en kopp T att trösta mig med. ;). Haha, ha en bra helg !!

2011-08-19 @ 22:42:19
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Jenny. säjer:

Tjugo varv tror jag !! =).

2011-08-20 @ 14:03:31
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback