dags att välja skor

05 Aug, 2011 - 07:22 ☆ glada dagar


börjar bli dags att välja skor och förberede för jobbet!



Igår kunde jag inte välja mellan sneakers och sandaler. Hur man gör då? Cyklar till jobbet i dem vita skorna. Byter till sandaler. Och tar på dem vita när man cyklar hem igen :)



Igår sken solen och jag kunde ta lunchkaffet utomhus ännu en dag.

Idag ska det bli dåligt väder. Fredag o allt. Suck. Dåligt i helgen. Snälla vädergudarna ändra er. Jag är inte riktigt redo att lämna sommaren ännu.



Ska packa matväskan nu. Varje dag har jag med mig en väska full med frukost, lunch, mellanmål, mellanmål, mellanmål.... Så jag ska klara mig en arbetsdag.


Ja jag var och kollade på en lägenhet igår. 148 kvadrat och mitt drömboende!! :)
Jag vill ha mycket plats. Jag vill ha ett träningsrum, ett dansrum, en tvättstuga, ett stort kök.... haha. Men stor lägenhet betyder hög hyra.... och då måste man prioritera....


Kommer ett inlägg under dagen om en träningsupplevelse från igår. Håll utkik.

Önskar er en skön fredag
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback