Danslek

11 Aug, 2011 - 17:52 ☆ Dans
                                 

Jag for till träningssalen. Satte på musik. Lekte lite. Hängde lite. Skratta lite. Lekte fram lite nya koreografier och övningar. Kommer film på det senare ikväll. Så håll ögonen öppna :)


                                 

                                                                 Hängde lite hit ......


                                 

                                                             och hängde lite dit......


                                 

                                                                     det blev lite si.....


                                 

                                                                   och det blev lite så........



Nu koka kaffe! Har haft första visningen på lägenheten idag. Jag har lätt för att bli sentimental ska ni veta. Har alltid så mycket känslor i mig. Jag skrattar hejdlöst. Och gråter lätt.

Nu ska jag inte gråta för att jag ska lämna lägenheten haha det vore alltför galet. Men lite trist är det ju ändå när jag har kommit till rätta här så bra... Men nya lägenhet kommer bli fruktansvärt bra. Jag ska bjuda in er allihopa på en hejdundrades inflyttningsfest. hihi!

Kramkram
Pe

Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES säjer:

Åh ska bli spännande att se filmen :D

2011-08-11 @ 19:24:13
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Anonym säjer:

Hej! Om man vill dansa zumpa hemma har du förslag på låtar då? och kan du inte lägga upp ett videoinlägg med några steg så man lär sig? Skulle vara roligt :D

2011-08-11 @ 20:17:04
Andréa säjer:

Härliga bilder :D

2011-08-11 @ 21:37:25
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.nu
Sofia säjer:

Javisst blir det cirkus! Man kan behöva tänka på något annat ett tag för att sedan återvända till funderingarna lite klarsyntare :)



Gott om gardiner finns det! :) Och ja, jag är SUPERtaggad! :D

2011-08-11 @ 21:43:37
Blogg/Hemsida: http://cloudberries.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback