En sån där dag

29 Aug, 2011 - 23:25 ☆ glada dagar
                             

Idag är det en dag när egentligen ingenting känns bra.
Inte för att det känns dåligt heller. Det känns bara inget alls. Skit dag. Får man säga så?

Jag känner mig tung i huvudet. I kroppen. Kanske lite bubblig i öronen. kanske Lite rivig i halsen. Har inte vågat träna. Jag vill inte riskera att bli sjuk. Hur i hela fridens namn skulle jag hinna det? :)

Som om det inte vore nog känner jag mig bara som en skräphög. Tappat lusten till allt. Eller jag vet inte ens vad jag vill göra. Vill inte göra något alls. Känner mig liten ynklig och bara värdelös.

Varför ska jag träna? Varför ska jag blogga? Varför ska jag dansa? Varför ska jag äta? Varför ska jag drömma? Varför ska jag betala räkningar? Varför ska jag jobba? Varför ska jag ringa mamma? Varför kan jag inte bara vara.... Vara tråkig ynklig ensam och försvinna.

Japp det är en sån dag idag. Dem kommer ibland. Vare sig man vill eller inte.

Pe

Kommentarer
Viktor o Lina säjer:

Hej faster!! Hoppas dagen blir bättre idag. Jag o mamma längtar iaf efter dig!!! Puss puss

2011-08-30 @ 08:17:58
Jenny. säjer:

Inte roligt med sånna dagar. Bädda ner dig i soffan eller ute i solen. Slå på din feelgood serie eller nån musik du gillar. Gotta ner dig och må så dåligt du vill, man måste få det ibland. Glöm inte att kolla på alla snygga bilder av dig själv, lite egoboost behövs alltid.

Hoppas du snart mår bättre.

Kram.

2011-08-30 @ 11:52:26
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Annika säjer:

Åh, länge sen jag var här inne. Snygg bloggen är - alltid så snygga bilder!

2011-08-30 @ 15:09:19
Blogg/Hemsida: http://tremil.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback