Grymt peppad!! Och ni är underbara!!

17 Aug, 2011 - 22:55 ☆ glada dagar
                            


Jag är så glad så jag bubblar.

Anledning? Njaaa flera måste jag nog säga. Sitter med en god kopp te och rostad macka. Har ätit pannkakor. Haft ett toppen danspass ikväll! Det är mysigt med regn och mörker.

Jag vet att jag tackar mina deltagare ungefär hela tiden, men jag kan inte låta bli! Dem/ni gör min kväll så galet bra varje gång. Tack för att ni är med! Tack för att ni vill träna med mig! Tack för att ni vill dansa med mig! ;)

Sen är jag ruskigt glad över att lördag snart är här och en tjejfest med träningsanda ska äga rum! Känns så otroligt roligt att många vill vara med, det var ju en idé jag bara fick och att den gick hem gör mig överlycklig!!

Stannade kvar och dansade länge efter mitt pass ikväll. Kändes skönt. Flyga genom rummet. Låta svetten rinna och musiken dåna. Det är en härlig känsla. Jag planerar ett nytt danspass minsann ;)

Vad har gjort dig glad idag? Berätta! :)

Kram
Pe


Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

Skulle såååå gärna vilja vara med, men av två anledningar kan jag inte :( 1) jag är i turkiet då 2) det är så långt till dig från linköping där jag bor :/

2011-08-17 @ 23:14:24
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Sofia säjer:

Vilket härligt inlägg, jag blir så peppad och inspirerad av din blogg!

2011-08-18 @ 09:20:50
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback