I regnet far man fort

18 Aug, 2011 - 19:17 ☆ glada dagar
I Piteå regnar det ordentligt idag! Kanske var uppehåll någon sekund. Det är härligt med regn. Smattrandet på taket. Köra fort igenom vattenpölar.....

Det krångliga är bara att man inte riktigt vill gå eller cykla långa sträckor. Mest av anledningen att jag inte har några bra regnkläder. '

Det har blivit ett jädrans farande med bilen kan jag säga.

Jag tar bilen till jobbet på morgonen.
Far hem på lunchen.
J kör mig till jobbet.
J far sedan till sitt jobb.
J far från sitt jobb eftersom han har Bodypump pass mitt i allt.
Jag slutar och J plockar upp mig på vägen.
J hoppar av på gymmet.
Jag far hem.
Jag hämtar J efter hans pass och kör han tillbaka till jobbet.
Jag far hem.
Jag ska fara och träna.
Jag far hem.
Jag far och hämtar J ikväll när han slutar jobba.
Vi far hem.

Jag känner mig som en miljöbov! Men Tack för att du finns min fina blåa bil ;)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback