Några snabba om fröken Pe

04 Aug, 2011 - 08:50 ☆ glada dagar
Hemma. här. där. borta. det är inte så lätt att hänga med om man inte känner mig. Så här kommer några snabba om mig.

1) Född och uppvuxen i Kiruna. Där har jag släkt och barndomsvänner. Kärleken till Kiruna är störst av allt. Hemma är alltid hemma! Dessutom har världens bästa Lillebror flyttat tillbaka dit efter en tid i Sthlm.

2) Har sett mig som Halvt Pitebo i hela mitt liv. Har spenderat varenda sommarlov här så länge jag kan minnas. Mina föräldrar, farbröder, farmor o farfar har alltid haft stuga i Pite så det har varit hemma för mig. Fick många vänner här. Blev kär i Pitekillar. hihi. Så efter gymnasiet var det inget snack om saken att jag skulle flytta till Piiiiite! ;) Numera bor även mina föräldrar här! Och hemma är väl där mamma o pappa bor? haha

3) Jag hann bo i Umeå en sväng också. Kan fortfarande längta tillbaka dit. Jag o Stina har sagt att vi till slut ska bo i Ume. Grannar! Med bara ett staket emellan. Visst kommer du ihåg Stinis?

4) Jag har min Storebror nere i Örebro sedan många år tillbaka. Där har jag även världens finaste Lina som känns som en extra syster och min underbara brorsson Viktor! Vill fara till Örebro mer än jag har tid o råd med...

5) På västkusten och i Halmstad har jag min storasyster och hennes sambo sedan 10 år tillbaka. Nu har även mina föräldrar en lägenhet där. Så Västkusten är också som att komma hem, hem till mamma o pappa och hem till syrran! ;)

6) I sthlm bodde jag nästan 2 år. Kan få en enorm längtan tillbaka till huvudstaden lite nu och då. Älskar det! I Sthlm har jag även moster, kusiner och många vänner. Så det är mycket som lockar i Sthlm, och många anledningar att fara dit förutom träningsutbildningar och shopping ;)

Sådär ja. 6 snabba. 6 städer. Som jag gillar extra mycket. Som betyder lite extra. Som jag far och flänger mellan.

Jag önskar er en härlig torsdag!!

Idag ska jag titta på en lägenhet! Jag tror den är grym! oooo så spännande

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback