Tjejfest med träningsanda!!

03 Aug, 2011 - 22:37 ☆ Träning



Jag har länge längtat efter en stor tjejfest med träningsanda!


En dag där vi kan inspirera varandra med träning i alla dess former. En fest och dag där rörelse får vara i fokus!

Idag tog jag intiativet till denna fest, och den kommer äga rum den 20/8! Vill ni vara med? ;)
Fördel om ni bor i Piteå eller kan ta er hit förståss :)

Startade evenemanget tjejfest med träningsanda på Facebook och blir glad över att se att det redan finns tjejer som kommer att delta!! Hurra!!






Det kommer bli en grym fest! Ett fantastiskt sätt att avsluta sommaren på!

Alla som vill får hålla i något pass och inspirera oss andra. Det kan vara dans, bodycombat, boxning, löpning, skateboard, vattengympa, kullerbyttor, cirkus, stafetter, studsmatta, lekar, cykling, haha ja vad vet jag!

Jag tänkte detta som en spontan och rolig tjejgrej, där alla tar med sitt eget vin (eftersom kvällen avslutas på ett dansgolv i Piteånatten) och ett glatt humör.
Tanken är att vara utomhus, men regnar det blir det inte så roligt....

Börjar inse nu att jag nog måste ha en reservplan! Kanske en lokal att vara i! Men jag vill inte att detta ska vara något som kostar pengar, utan att jag vill att alla som vill ska vara med och ha en grym dag!! Hyr man lokal så kostar det, och ska man ha utrustning kostar det...

Har ni några förslag? På aktiviteter, ställe att vara på? Vad som helst så hojta till! :)
Vill ni vara med och styra upp sommarens roligaste fest?? Hör av dig!






Idag har det tydligen varit 26 grader i skuggan hela dagen.... MEN Eftersom jag har jobbat hela dagen har jag inte kunnat njuta av en härlig sommardag.

Men jag har njutit av kaffe i min termosmugg, som måste vara det bästa köpet någonsing, och av blåbärskesella fluff till mellanmål. Ja kanske en snus också..... Hann sitta ute en halvtimme på lunchen iaf. Och sanna mina ord det var så varmt att skorna åkte av.





Hade äntligen zumbapass ikväll på step in. Känns som att det var flera veckor sedan jag instruerade så suget hade hunnit komma tillbaka rejält. Tack till fantastiska deltagare! Dans- jag bara älskar det.


Hoppas ni har haft en bra dag.

Puss och godnatt
fröken Pe


Kommentarer
emelie säjer:

Why not? :)

2011-08-06 @ 14:42:48
Blogg/Hemsida: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback