vad gör ni på söndagar?

14 Aug, 2011 - 23:16 ☆ På gymmet



Jag och bästa lillebror igårkväll. En kväll som började med öl hemma hos mig med ett trevligt gäng. Antingen dricker jag sällan eller så är jag liten och tål inte mycket eftersom det snurrar till i skallen redan efter två öl. haha.

Vidare på krogen. Dans. Rom o cola. Mera öl. Skratt. Fantastiskt!

Idag sovit fram till lunch sedan legat på en filt ute i solskenet :) Underbart. 


                         

När jag hade jobbat klart ikväll blev det gymmet en snabbis. När man likaså är där känns det ju konstigt att inte träna....


                         

                         




Vad gör ni på söndagar?

Pe


                     


Kommentarer
Sofia säjer:

På söndagar så njuter jag av att göra ingenting. Jag kanske läser en bok, tar en löprunda eller tittar på SATC :) Egentid är viktigt!

2011-08-15 @ 10:05:03
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Nathalie säjer:

härliga ådror :)

2011-08-17 @ 10:13:38
Blogg/Hemsida: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback