Många kilos kettlebells som ska bäras!!

23 Aug, 2011 - 11:37 ☆ glada dagar
                              

                              

God morgon God middag God lunch. Ja vad det nu är beroende på när ni har stigit upp! :)

Igår var vi i flyttartagen hela dagen. Flyttar ut J´s lägenhet. Vi mellanlandar med hans grejer hos mig innan vi sedan flyttar vidare till nästa lägenhet. Så hemma hos mig ska det göras plats för hyllor, kartonger, väskor... haha! Det går om man vill. :)



                              


                              

Världens bästa Per var till stor hjälp med att flytta möbler! När han inte lekte kurragömma!


 
                             

Nu dags för en ytterligare dag i J´s snart tomma lägenhet. Det ska packas ner köksgrejer, tas ner skateboardhyllor (tydligen är vanliga hatthyllor tråkiga?;)) för att inte talas om hur många kilos kettlebells som ska bäras!!! :) 


                              

Hopaps ni får en härlig dag!! Jag har dessutom träningsvärk efter bröstpasset igår på gymmet med Jocke o Per. Får man skylla på det om man inte orkar bära kartonger idag? ;) Ikväll Bodycombat pass också!! Längtar! Jag hoppas vi ses!

Puss puss

Pe

Kommentarer
Nathalie säjer:

träningsvärk gillar vi :)

2011-08-24 @ 15:09:59
Blogg/Hemsida: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback