Att vara levande

30 Aug, 2011 - 23:50 ☆ På gymmet
                     

Ibland gråter jag utan att veta varför. Vissa dagar skrattar jag så hela magen värker. Stundvis har jag massa energi som jag får utlopp för genom träning. Och ibland vill jag bara sitta still och låtssas att jag inte finns.

Det heter att leva. Att känna. Glada dagar. Tråkiga dagar. Skratt och gråt. Upp och ner. Så måste det få vara. Så är det. Jag lever. Gör ni? ;)


                       
           
                                                            Stående rodd


Bodycombat pass ikväll. Grymt. Det gjorde mig glad glad glad och gav mig energi. Tack Tisdag för det! Efteråt dansade jag. Stod still. Musiken dånade. Jag rullade på golvet. Hoppade högt. Rullade höfterna. SKakade axlarna. Lekte lite.

Sen rygg uppe i gymmet.


                      

                                                           Latsdrag


                      

                                                         Hantelrodd


Stående rodd 4 set. Smala latsdrag 3 set. Hantelrodd 3 set. Chins 6x4. Tjolahopp!


Kändes underbart att ha pass med underbara deltagare. Dansa i en tom sal. Träna i ett tomt gym. Jag behövde det ikväll för att känna att jag lever! ;)


Mår ni bra?

Puss och godnatt
Pe




Kommentarer
Linda säjer:

Saknar dina pass men har bokat in zumba nästa vecka, ser fram emot det massor! :D Och om jag lyckas sova i natt blir det morgonpasset imorgon. Bokade det förra fredagen men sov nästan ingenting just den natten - så typiskt. :S



Jag lever jag också - ibland undrar jag om jag någonsin ska vilja kliva ur sängen igen och ibland bubblar hela jag och jag vill dansa och sjunga för hela världen. Livet är helt fantastiskt och jag vill inte vara utan det! :D



Ha det bäst!

2011-09-01 @ 21:42:49
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback