du väljer själv

07 Aug, 2011 - 00:21 ☆ Träning



Bland jobb, tvätt, städning, disk, möhippa, träning, dansande, kaffedrickande, snusande... så stannar jag upp.

Kollar in min spegelbild. Söker resultat. Förändring. Letar något nytt. Något som har försvunnit. Något som kommit till. Kommer fram till att jag är sjukt nöjd över mig själv- för det ska man vara!

Inser också att jag måste jobba mera rygg och att jag faktiskt kan få rutorna på magen om jag skärper till kosten, tränar lite bättre och snör på mig joggingskorna fler dagar i veckan ;)





Jag inser också att det vore så galet roligt att kunna samla massa fantastiska tjejer i en tjejfest och låta träningsinspirationen flöda! Varför har detta inte gjorts tidigare? Varför inte ha fler tillfällen där duktiga och träningsintresserade tjejer möts i diskussioner och olika träningsformer? Utbyta idéer och erfarenheter med varandra!

Tänk att få springa på myren eller få skidteknik med världens finaste Magdalena Pajala. Eller få styrketränar tips och snacka om hur man poserar med Emelie Ullberg! :)

Eller tänk att bara få dansa till spicegirls med Mändy. Dansa Afro med fantastiska Liselott. Lära sig lyfta tungt i bänkpressen eller lära sig hur man kastar kula med Helena Engman!

VA!! Det finns så mycket inspiration som jag skulle döda för! Det finns fantastiska tjejer överallt!


 


Du plockar ditt lösgodis själv. Minns dem du tycker är goda så du kan plocka dem nästa gång igen. Njut lite extra av någon färgglad hallonrem. Du väljer själv vad du ska plocka. Ibland måste man våga pröva något nytt. När man hittar något nytt man gillar blir man glad. Att vara glad är bra. Glada ska vi vara. Hur fyller du din påse?


Puss godnatt
Pe


P.s Jag saknar dig. Kom hem. ;) Och Per får bo i träningsrummet.

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback