Att det regnar bekommer mig inte det minsta!

09 Aug, 2011 - 00:21 ☆ glada dagar


Snart bär det av. Om någon månad. Jag ska flytta. Wow. Det kommer bli grymt. Men jag älskar min lägenhet. Nu vill jag inte riktigt lämna den. Mitt hem är min borg.




Nu ska jag inte så långt.
Jag ska bara ta flyttlasset på ryggen hoppa på min longboard och bege mig högre upp på gatan.





Dagen har varit fantastisk.
Jag har varit så kär hela dagen så bara jag har tittat på honom har det flygit fjärilar i magen. Lyckorus. Njutit av den godaste chokladpannacottan jag någonsin ätit. Ville aldrig att den skulle ta slut. Druckit det godaste kaffet. Skrattat så det har bubblat.

Vaknade av att det hade regnat in genom fönstret. Regnet har fallit hela dagen. Mig bekommer det inte det minsta. :)


Puss puss lyckopuss
Pe




Kommentarer
Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪ säjer:

sv: det beror på hur mycket du vill ha. tar 100 kronor för en header och då fixar jag även storlek, meny och utseende och bakgrund i allmänhet. vill du ha extra saker såsom dropdown-meny eller två menyer kostar det lite mer. vad hade du tänkt dig?=)

2011-08-09 @ 13:47:58
Blogg/Hemsida: http://sameoldstories.blogg.se/
Helena säjer:

"Jag har varit så kär hela dagen....". Vilken FANTASTISK och avundsvärd känsla! Fattar dessutom inte varför jag inte har hittat till din blogg tidigare...här trivs man ju! :D

2011-08-09 @ 17:00:09
Blogg/Hemsida: http://www.healthbyhelena.com
Linda säjer:

Vilken underbar känsla! Man känner sig nästan lite oövervinnerlig (heter det så?) och vill skrika ut "I'm the king of the world!" ;)

Ta hand om dig och må gott!

2011-08-09 @ 23:15:35
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback