Att du är glad gör mig glad

07 Dec, 2011 - 07:45 ☆ glada dagar

God morgon. Jag vill bara starta dagen med att säga att glädje finns det mycket av. Jag uppdaterar min status på Facebook om att jag klarade pt examinationen!

75 personer som gillar detta och 30 kommentarer med grattishälsningar. Tack! Det betyder mycket för mig att jag klarade det och att mina vänner glädjs med mig gör mig ännu gladare! :)

Även om det är en enkel sak som att trycka gilla på en Facebook knapp så blir jag glad över alla som bara orkar göra det! För mig var pt grejen något som jag bara var tvungen att fixa. Och tack alla ni som visade att ni blev glada för min skull! :)

Sen vet ni ju vart jag finns om ni vill träna med en PT! Alla fördelarna tar jag upp i ett annat inlägg! :)

Instruerade igårkväll igen! Underbart!

Puss /Pe


Kommentarer
Sofia säjer:

Ett stort GRATTIS från Sundsvall, riktigt bra jobbat :D

2011-12-07 @ 10:25:31
Blogg/Hemsida: http://sofiaholgersson.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback