Gamla söder

07 Dec, 2011 - 21:40 ☆ glada dagar

Dricker te vilket får mig att längta till Stockholm. Till söder. :)

Några undrar vad det är för PT utbildning jag gått och det är DS personal training school som håller utbildningar i Göteborg och Luleå.

Det är genom dem jag läser kostrådgivare också.

Var på korpen och körde bodypump med J ikväll. Kändes bra. Efteråt mage tills jag kände att jag bara var helt tömd på energi. Alldeles för lite matintag under dagen för att orka med en rejäl träningsdos. Utan mat går jag i strejk. Utan energi i kroppen vill jag bara kasta mig ner och gråta.

Tänkte få någon frivillig att ställa upp o bli tränad och kunna filma så får ni passet jag körde på examinationen. Roligare än att bara skriva ner alla övningar :)

Någon frivillig? :)

puss /Pe


Kommentarer
Elub säjer:

Tja, om du tjatar så.. ;-) Gärna!

2011-12-07 @ 22:17:28
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com
Anonym säjer:

Haha, jag heter tydligen Elub!! :-)

2011-12-07 @ 22:18:34

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback