På språng

09 Dec, 2011 - 13:53 ☆ glada dagar

Fröken Pe är i farten. Varit i ett härligt snörikt Luleå och pratat kost. Skrattat åt Tomas som var på bra på att halka. Skrattat åt Jockes baletthopp. När jag tänker efter går det inte en dag utan att jag skrattar åt och med killarna!!

Vi har övat på att intervjua varandra idag angående vad man äter under 24 timmar. Jag intervjuade Tomas och det hela spårade ur. Någonstanns mellan toavatten och bullängder skrattade jag så tårarna sprutade. :)

Skratt är bra. Skratta ska man göra. Dock tar skrattet över när tröttheten infaller och det blir okontrollerat!

Jag tror jag är värd en pn innan det är dags för både träning och julfest!

/Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback