Stolt stark snygg

12 Dec, 2011 - 00:13 ☆ glada dagar

Visst sa jag att jag var stark i förra inlägget??

Något som kommer göra oss starka är body combat realese nr 50! Wow säger jag bara. Fick nya dvdn i fredags och gick igenom passet ikväll!

Lycka! Jag älskar det! Fullkomligt älskar det! Och längtar tills jag får instruera passet!!

Efteråt blev det triceps. Press med kettlebells, kickbacks med hantlar och dips. Jorå även om jag inte har någon bil o kunnat ta mig till gymmet kan man inte skylla ifrån sig och strunta i att röra på sig ;)

Stolt som en tupp efteråt!

Stolt också efter att ha fått tenta resultatet och nu är jag även godkänd kostrådgivare!

Licensierad PT och kostrådgivare Petra Lindmark! Va? Det låter ju underbart!!

Sen sa min fantastiska vän sussi att jag är snygg också!! Ojoj vilken söndag kväll ;) inte för att skryta men den blev grym!!

Stark i självförtroendet att jag kan! Stolt för att jag kan. Snygg för att Sussi skrev det på Facebook. Och det som står på Facebook är sant! ;) eller?

Imorgon tillbaka till verkligheten. Sovdags för länge sedan!

Godnatt världen


Kommentarer
Jenny. säjer:

Jepp, det som står på fejjan är sant !!

2011-12-12 @ 16:49:53
Blogg/Hemsida: http://jcarpediem.blogg.se/
Elin säjer:

Klart att det som står på fejjan är sant! Du är ju både, snygg, stark och stolt ska du vara över det!

Du har gjort det otroligt bra vännen! Och som jag skrev på fejjan: nu börjar det! Nu kan du börja uppfylla dina drömmar! För det är du värd!

Kram Elin

2011-12-13 @ 09:55:57
Blogg/Hemsida: http://mrspeachescandy.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback