Ett ögonblick

17 Feb, 2011 - 14:34 ☆ glada dagar
Dag 8- ett ögonblick

Ett ögonblick med dans.....
Efter 4.5 års studier med underbara danslektioner och klasskompisar, vänner som har kommit att betyda väldigt väldigt mycket för mig, så är man en danslärare ständigt på väg någonstans med hoppsasteg ;)





Det är Maj 2010.

Jag sitter i bilen på väg till Arvidsjaur för att jobba som danslärare.
Solen skiner och det är en härlig dag.
Jag sjunger Michael Jackson låtar hela vägen samtidigt som jag koreograferar dans i tanken. (nej kanske inte en jätte bra grej att göra när man kör bil... men då åkte jag också på fortkörningsböter... som är en helt annan historia!)

Jag ler och säger till mig själv att livet är fantastiskt! Tillvaron kändes som ett stort härligt vårsmile! :)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback