gaaaaah

07 Feb, 2011 - 23:45 ☆ glada dagar
Vad har det tagit åt människorna? SKa alla plötsligt träna?

Imorse var det fullt i gymmet. Ikväll (vid den där 7 tiden när verkligen alla verkar träna) var det så mycket folk att jag bara blev irriterad.

Alla löpband och maskiner upptagna. Folk överallt. Trångt trångt. Jag blev leds för att jag inte fick plats någonstans med det jag ville göra. Svettiga folk överallt. Inte en cykel ledig. Alla trängs framför speglarna. Pilatesbollar i varenda hörn och folk som går runt med utfallssteg och tar upp världens yta. GÅ HEM SLUTA TRÄNA

Jag tänkte att nu jäklar svingar jag lite hopprep här. Hoppar lite för nära folket så dem får en pisksnärt och flyr fältet!!!
Egoistisk! Det var jag för en stund.

Insåg att det faktiskt är TOPPEN att alla har börjat träna och att det är folk överallt!! Bra folket!! Det gillas att träning tar upp människors tid! Love it... när jag inte tänker egotankar ;)

Så jag gav upp och gick ner i källarn och körde bodypump istället. Fick kramp i underarmarna. Thats it. Mina blodådror var nära att sprängas. Det var inte skönt. Inte alls.

Avslutade kvällen med Boxning med Pif herrar (fotbolls killar alltså). Kanon pass. Dem var grymma! :)

Hade Zumbastyle pass ikväll också. Det gör mig alltid glad glad glad. Dans. Det är härligt med Dans.

Godnatt

PE

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback