jag blir så galet glad

24 Feb, 2011 - 13:03 ☆ glada dagar
  Rosa mönstrad Diskborste!!

Jag älskar roliga kökssaker som roliga diskborstar, disktrasor och diskhanddukar. Så självklart blev jag galet glad när Korpen gav mig en present! Denna fina diskborste! Fantastiskt! Lagom trött igår efter en jobbkväll och tränande, så kommer Korpen med en diskborste i present bara sådär.
Så lite kan göra mig så glad!

Har ni något litet som gör er glada?
Att någon bjuder på en snus kanske? En kopp kaffe? Att någon håller upp dörren?



Idag känner jag mig glad över att solen skiner in genom fönstret (nackdelen är bara att jag tvingas se att rutorna är ordentligt skitiga och så fort det blir varmt ska fönsterputsning prioriteras!) och att nya numret av fitness låg innanför dörren när jag kom hem.

Jag vaknade. Drack en kopp kaffe. Tog på mig mjukisbyxor. For och jobbade. Blev glad av mina danselever. Blev glad av att undervisa. Blev glad av att se mina elever skapa så fina dansfraser. Insåg hur underbar min nya bil är som har bensinvärmare, vilket känns otroligt lyxigt när det är nästan 30 minus!

Blev glad över att bli tillfrågad om ett jobb som skulle innebära zumba/dans under 10 veckor. (1 dag i veckan)
Jag hoppas jag ska få till det tidsmässigt, så jag kan ta det som ett litet extra jobb. :)

Zumba fortsätter vara hett. Jag vet inte hur många samtal och förfrågningar jag har fått om att ha pass med alla dess
grupper och på alla dess platser. KUL kul kul!! :) Jag skulle vilja ta på mig allt men det är lite klurigt att få det att passa tidsmässigt när jag redan jobbar så mycket.

Kul att så många vill dansa. Och jag blir glad att dem vill att jag ska komma och dansa med dem!


 

Denna låt kunde jag inte låta bli att ta in denna vecka i mitt zumba style pass. Kan inte bli annat än glad av den. Känner dansrycket i kroppen. haha. Så skön.


Solen skiner. Jag ska dricka kaffe. Sen ska jag skicka iväg ett sms till någon jag tänker på!

Vad är en puss i solen? Jo en solskens kyss;)

Pe



Kommentarer
Anonym säjer:

Zumba med dig är så otroligt kul, du är helt bäst! =)

2011-02-25 @ 19:18:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback