Njut varje minut men var försiktig med skrattet

27 Feb, 2011 - 23:45 ☆ glada dagar

Jag har haft en fantastisk helg. Ja varje dag är ju fantastiskt om man väljer att fokusera på det bra! Eller hur? :)

Mitt hjärta talar om för mig att njuta av varje minut.
Och det är precis vad jag gör. Tar vara på dagarna. Skrattar och blir glad av saker. Om man väljer att vara glad så är man glad. Och jag... ja jag är glad :) 

Lördag var en underbar dag i Piteå. Det var sol sol sol och det kändes som vår med plusgrader och senare bara några få minusgrader.



Jag och sparven tog vara på lördagen i promenadens tecken. Ja 3 timmars promenad i solsken är banne mig inte fy skam!! Vill man sen göra promenaden lite roligare kan man alltid göra utfall, gå gång, hoppa, springa baklänges. Ja variationen är oändlig mina vänner....

Idag dansat med mina härliga små funky kidz. Att ta ett foto med dansfröken och en hel grupp 2-3åringar är däremot inte busenkelt ska ni veta.... haha dem är så fina så jag skulle vilja dansa med dem varenda dag! :)

Sen fick jag vara deltagare på kvällens boxpass och det kändes så bra. Tack till Johan för ett grymt pass. Och tack till sparven för att jag fick slå på han. Kvällen avslutades med mage i gymmet så förhoppningsvis kommer jag inte att skratta imorgon på grund av en skön träningsvärk!

Har ni haft en bra helg?

Måndag imorgon = ny vecka = nya möjligheter = nya skratt (men kanske inte gapskratt om träningsvärken hälsar på) 

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback