tid är pengar. eller ger pengar.

28 Feb, 2011 - 16:30 ☆ glada dagar
Varför ha ett jobb om man kan ha 4? :)

Jaha du Petra Lindmark hur har du tänkt hinna med det här då??
Ja du Lindmark det kan bli en aaaaning ont om tid. Speciellt eftersom Lindmark egentligen inte skulle vilja jobba alls utan bara träna.

På all ledig tid prioriteras träning. (nåväl inte all ledig tid. Jag ska ju hinna med massa annat också men ni vet ju att jag överdriver...)

Men med lite ledig tid blir det mindre träning. (Ja nu innebär tre av jobben visserligen träning i form att instruera och undervisa men det är inte samma sak som egen träning...)

Mindre träning leder till en Lindmark med ett idiotiskt humör. Lindmark du är en idiot!

Jag vet. Jag är en idiot. Men jag vill ha pengar så jag kan fara på en träningsresa!!!

Tid är pengar. Tid ger pengar. Om man har tid att jobba. Jobba ger pengar. Pengar ger mig en träningsresa till nya zeeland!

Pe




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback