vi skiter i jobbet. vi känner ingen stress. njut det är solskenslördag!

26 Feb, 2011 - 11:05 ☆ glada dagar
Jag vaknade med ett leénde idag.

Hade inte ställt någon klocka, för även om jag innerst inne ville fara på morgonspinning, så är lördagar till för att sova tills man vaknar. Utan att vakna stressad för att någon klocka ringer.... Har jag rätt eller?

Tycker ändå jag gjorde det bra som vaknade 08.50. Utvilad och bara glad glad glad. Solen sken in i lägenheten och jag studsade upp för att koka kaffe. MAGISKT!

Jag vill inte jobba idag! Jag känner ingen stress! Min enda lediga dag på veckan. Det gillas ;)

Haha jag måste få dela med mig av min alarmsignal som jag vaknar till varje morgon. (förutom på lördagar)
Love it.




Om ni inte hinner med vad som sjungs så får ni här en video med texten också. Fantastiskt fyndig låt.
Jag funderar på att ta denna väckarklockasignal från min mobil och in till spinningsalen. Japp jag skulle vilja cykla till den här låten på fredagarnas tidiga morgonpass. Jag tror det ska bli så minsann....






Nooooo stress kompisar. Idag vill vi inte jobba. Idag vill vi ta en långpromenad i solen med en kär vän!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback