äggröramedkaffeochhårdbrödmedkesellaochpaprikaGODMORGONufon

22 Jan, 2011 - 11:34 ☆ glada dagar


Laddar för en bra dag! Träna. Kanske hinna på stan  och köpa lite bagy byxor....

Ja jag tycker det är så svårt att hitta sköna lite större träningsbyxor. Finns inget bättre än att dansa och body combat:a i byxor modell stor.

Tror jag måste beställa från dance och gym shop minsann!




Kanske får bli dem klassiska ufo byxorna. Dem funkar alltid. Otroligt sköna och otroligt typ stora...
Har inte hittat någon annan modell eller märke som är sköna och modell bagy.
Är det någon som har något bra tips??




Åh vad jag vill bo i Sthlm igen. Jag vill ha affärer. Jag vill handla dans och träningskläder. Och skor. Och... och... ja jag måste bara till huvudstaden! Inget ont om Piteå men det finns inte bra affärer om man vill ha roliga kläder, jackor och skor. Det här med att beställa är lite jobbigt också. Man får hem fel storlek eller färg eller ångrar sig....

Hur som helst om ni är sugna på ufobyxor eller andra dans/träningskläder kika in på

www.dancegymshop.com

Dags för träning!

Pe



Kommentarer
Pejtra säjer:

Pe! Köp svarta ufo, funkar alltid ;)



Du, en fråga... jag tänkte skaffa PT nu (yaaay) och undrar en grej. Du är ju visserligen sanslöst vältränad i jämförelse med mig, men hur länge tog det dig att göra "flaggan"...? Min kompis säger att jag OMÖJLIGT kan klara av att göra den på tre månader. Och då vill jag ju helt plötsligt göra det mer än någonsin.



Jag är liksom pruttsvag... Har jag ens en chans...?

2011-01-23 @ 19:57:03
Blogg/Hemsida: http://pejtras.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback