en spark i baken eller en bak på sparken

06 Jan, 2011 - 21:44 ☆ glada dagar














Så fantastiskt roligt! Jag och lillebror har åkt spark. Jag är köng. Brorsan är köng. Tillsammans är vi köööngar på sparkåkning! Ja tänk vad man kan bli glad av lite! :) Så mitt tips till er är:

OM NI HAR TRÅKIGT ELLER LITE TID ÖVER TA EN SPARKTUR MED NÅGON KÖNG OCH JAG LOVAR DU SKRATTAR

Något annat roligt var gårkvällen. Herregud. Efterskivan hos mig blev världens tonårsdisco. Fantastiskt roligt. Mina golv är fulla med ölklet. Det sov 4 pers i min soffa... Mer än så törs jag inte avslöja. haha!

Kasta sig i snön och skratta är roligare än att bara skratta helt random... tänk på det kompisar

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback