hallå lördag!

29 Jan, 2011 - 10:58 ☆ glada dagar

Jag vet att jag inte riktigt är pigg när jag säger nej till att följa med och träna en lördagmorgon!

Min kropp skriker efter vila!! Och man ska lyssna på kroppen. Har något äckligt jobbigt förkylnings virus i mig också....

Så jag är matt och trött i musklerna. Snorig och det känns som att ett monster spökar i mina bihålor! Monster och spökar på samma gång, haha ni hör ju hur illa det är!! Det är så illa att jag väljer att stå över träning heeeela långa dagen. Inte ens en promenad ska jag ta.

Ja inte mer än gå runt på Luleås shopping gator då.... Det ni! ;)


Pe






Kommentarer
K säjer:

Det där ser ju nästan ut som mina gubbar! :D

2011-01-30 @ 20:47:31

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback