Måndagsskratt

17 Jan, 2011 - 14:15 ☆ glada dagar


Måndag. Det gillas. En helt ny vecka med massa möjligheter. Vem vet vad som händer på onsdag? Vad vi skrattar åt på torsdag? Nya veckor ska alltid gillas!

Sen kan man ha en rosa klocka också för att göra måndagen lite mer färgglad. Helt perfekt. Tack J. Jag älskar rosa ;)

Tack till David för att du var mitt sällskap på boxen igår! Blev en bra kväll. Elin hade passet. Jag o David körde som fan! :) idag har jag blåmärken på armbågarna. och känner mig lite matt.... Det är så roligt att köra box när man inte instruerar ibland och bara kan vara med. Så man kan köra på som en galning! Sen är det extra extra roligt när man får köra mot någon som D!

Ni som inte testat boxpass gör det. Det är svinigt. Jobbigt. hemskt. och alldeles underbart!! :) Så vi ses på onsdag?

Puss
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback