ONSDAG 12.00

03 Jan, 2011 - 00:38 ☆ glada dagar


Då är det snart dags för ny realese! Body combat 46! Vi släpper den på onsdag kl 12.00. Missa inte det vad ni än gör!

Jag har just fixat över musiken till min ipod så nu ska jag plugga lite låtar innan jag somnar. :)





BODYCOMBAT 46 tracklist

1a: Teenage Dirthouse (Topmodelz Radio Edit) – Patrick McFly
1b: Black Betty – Masia
2: Shut Up & Kiss Me – Spacegliderz
3: Truly, Madly, Deeply (S&B Remix) – Cascada
4: Kalinka (Russian Hit Mix) – Captain Jack / Kalinka – Za No Za
5: Contagious – Boys Like Girls
6: Spitfire – GhostHunter
7: Braveheart 2006 – Frantic & Gammer
8: I Surrender (Hixxy Hardcore Remix) – Cadence
9: Take It Off – Ke$ha
10: Wait Till You See My Smile – Alicia Keys


Äntligen deltagare kör vi! Det har dragit ut på tiden med julledighet och annat knas. Men nu köööör vi!

Godnatt och adjöken från fröken


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback