det här med att vända saker och ting

15 Jul, 2011 - 13:56 ☆ tankar o drömmar
När tankarna flyger hit o dit är det lätt att stressa upp sig.

ovisshet. Mycket frågor som jag skulle vilja ha svar på redan igår.

Väntar tex svar på jobb. Ska jag efter nästan 9 år borta bli en hemvändare?

Ska jag bli sambo med lillebror? haha låter nästan för galet. Samtidigt fantastiskt roligt!

Mycket saker kommer att krocka. Mycket hänger i luften just nu och innan augusti vet jag ingenting.

Får jag danslärarjobbet? Ska jag sluta instruera på step in? Ska jag jobba kvar på idépoolen. Kan jag gå PT utbildningen och vara borta hela november från det jobb jag nu kommer att ha till hösten?

Nej kompisar. Det här blir jag inte klok på. Som tur är så är det Fredag idag. Jag och bästa Amanda ska dricka rosé och dansa till spice girls. Då spelar inte mycket annat någon roll!

Sen längtar jag som en galning till MÅNDAG! Då kommer dem bästa!! Jag har varit kreativ idag på jobbet och knåpat ihop en liten present till min underbara brorsson. Oj att man kan längta så mycket som faster.... :)

/Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback