nattbikten

09 Jul, 2011 - 02:47 ☆ glada dagar



Just kommit hem från krogen. Från Rosé och 1906 som sommarutestället i Pite heter. Stället dit alla går så fort sommaren är här! Jag älskar småstädet. Man behöher aldrig fundera vart man ska utan alla är samlade. På samma ställe....

Gick ut för att träffa Mändy Candy och hennes lillasyster Alexandra. Drack ett glas Rosé och njöt av en varm sommarkväll. Fantastisk kväll ute!!!

Mycket folk. Glada ansikten. Kramar. Skratt. Roliga samtal. Vad gör du nu för tiden. Det var länge sen. Hur mår du? Allt det vanliga.... Mycket dans.

Sommar. Alla är glada och positiva. Vänliga. Jag gillar det. Det är på sommaren man ska gå ut.

Fick höra flera gånger att jag är så brun. Någon frågade om jag hade varit utomland. Men nej nej!!



Jag har varit ledig en vecka.
Jag har rosa och blommiga solglasögon.
Mina korta jeansshorts.
Ipod med grym musik.
Min snusdosa.

Då blir man tydligen brun! :)



Bikiniväder en veckas tid är lyx.

Även om bikini säsong brukar betyda ångest. Men att nojja sig över bikiniformen är såååå 2010. Det här året är vi nöjda över oss själva. Väljer en bikini som vi kan bada i. Som vi kan sola i. Vi är snygga i allt. Vi är fantastiska! Allihopa. Tjejer är så grymt snygga. Var stolt över att vara tjej! Var stolt över din kropp!



Jag har levt glassarliv en vecka snart. Och det är jag värd.

Annars är allt som vanligt. Jag njuter av sommaren. Tränar på. Mår bra. Dricker Rosé och dansar.

Varför biktar jag mig ens en fredagnatt 02.30? detta är ju vansinne. Det är inte ens fredag längre. Lördag är här och jag har massa planer. Bums i säng. Tjohej

Fröken Pe säger godnatt/godmorgon


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback