tonårstant

17 Jul, 2011 - 20:39 ☆ glada dagar









3 tecken på att man är tant:
1) Man har rosa plastblommor på balkongen
2) Man är närmare 30 än 25
3) Sjukt trött på söndag

3 tecken på att man är tonåring
1) man kommer hem halv fem på morgonen
2) man badar på natten efter krogen
3) man kör 2 dagars


Fredag rosé med Mändy. Dans och uteliv. Folk fick för sig att bada. Jag var inte sen att haka på. Efter krogen var vi ett gäng som nattbadade i hamnen. Galet. Kallt. Roligt. Kom hem halv fem på morgonen och kände mig som en tonåring.

Lördag tränade före lunch och kände mig sjukt trött i kroppen. kände mig som en tant. Man pallar inte att vara uppe hela nätterna längre. Även om jag inte dricker mycket så gör för lite sömn att man blir helt puckad.
På kvällen en fantastiskt rolig 30 års fest!

Söndag. man inser att man inte pallar att vara uppe sent och vara på fest 2 dagar i rad.
Blev ett sjukt bra boxpass på kvällen iaf. och middag på max. lyx.

Pe

Kommentarer
NN säjer:

Plastblommor är för tonåringar, blommor på balkongen är pansionärsvarning!

2011-07-17 @ 22:24:04
S säjer:

jag gillar verkligen din blogg! så fortsätt :)

2011-07-18 @ 22:22:34

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback