blåbärsfluff och dips i köket

28 Jun, 2011 - 23:21 ☆ glada dagar


Gooood kväll!

Bodycombat pass ute i kvällssolen idag kändes härligt. All träning utomhus är härlig. Combat på gräs blir roligt. Gäller att ha koll på balansen och vart man sätter fötterna så man inte snubblar över någon tuva.

Körde triceps och mage i gymmet sen. Hade ingen jätte energi för gymmande egentligen men det kändes bra efteråt :)

Det hela lättades upp med att världens sötaste Elin bad mig lyssna på en låt i hennes lurar som var med i en gammal Combat release. Magiskt! Det är så fantastiskt när man hör låtar och bara känner "wohoo combat" haha! :)

Vi kom fram till att det borde släppas en skiva med "best of combat" låtar!! :)

Elin är för övrigt en av dem grymma deltagarna också. (på flera olika pass) En fantastisk tjej som skiner som självaste solen och man blir glad så fort man ser henne!! Oj vad jag tycker om människor som har så mycket energi runt sig! Tack tjejen för att du alltid bjuder på ett léende! :)




När jag kom hem insåg jag fördelen med att ha ett litet kök.......,




Medans jag väntar på att blåbären ska tina i micron kan jag göra dips mellan köksbänkarna. haha. jajjemen allt har sina fördelar.. till och med mitt pyttelilla kök.




Gjorde världens godaste blåbärsfluff.
Kvarg, blåbär, en skvätt mjölk, en liten liten dutt florsocker, strö över proteinpulver, lite kokos, och krossa lite nötter.... Rör ihop och lätt som en plätt har du världens njuuuuutning framför dig :)





Dagens egobilder- check
Tränat- check
Blåbärsgott- check
Tagit en snus- check
Pratat med brorsan- check

Ja det var väl den dagen då. Imorgon väntar en jogging runda på morgonen tror jag minsann.

Later

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback