dan före dan och dan som jag drömde om för ett år sedan

23 Jun, 2011 - 22:53 ☆ glada dagar
Hej kompisar!

För exakt ett år sedan just den här dagen satt jag på stranden och tänkte "om ett år Pe då är du glad. DÅ är du någon annanstanns. Någon annan. Om ett år kommer allt kännas så mycket bättre!"

Äntligen kanske jag ska säga är dagen här. Ett år är kort eller långt. Jag vet inte. Det enda viktiga är att jag är otroligt lycklig! Jag har kommit på andra vägar och andra tankar.

Igår var jag och min egen "PT" J och gymmade förståss :) Rygg och biceps. Jag ville gråta av lycka. Gråta av smärta i mina små bicepskulor. haha. Lättare vikter och fler reps är min nya melodi när det kommer till armana.





Armarna växer som på självaste Karl Afred på mig
och jag vill inte ha större utan bara slankare och muskulösare armar. hihi ;) Därav ligger jag på 20 reps. Och det är hemskt! Shit vad ont det gör dem sista 5!

Sen gjorde min egen "kock" en fantastisk god middag. Lax och färsk pasta! Jag är verkligen bortskämd. Får någon som är "elak" med mig i gymmet och lagar middag! Snacka om att vara i himmelriket! hihi



Idag midsommar!! Jag och Tomas ska köra igenom Bodycombat 48. Så nu måste jag dra till gymmet. Grymt roligt ska det bli! Äntligen är det midsommar igen. Och det här året ska det bli fantastiskt! Jag ska skratta varje minut ;)

När det känns som jävligast kan det bara bli bättre. Kom ihåg det kompisar. Och går ni igenom något riktigt jobbigt så tänk att imorgon känns det lättare. Om en vecka känns det lättare....


Dessutom!!!
Jag har tagit första steget till att starta eget! Fröken Pe = mitt företag! Lycka!
Jag ska utbilda mig till PT och kostrådgivare. Och sen ska jag satsa på Dans och träning.
Min dröm är att kunna jobba med det på heltid, men det kommer bli på sidan om till att börja med.

Dans, boxning, funktionell träning, PT osv osv. SÅ jag hoppas ni vill ha mig som eran personliga coach allihopa!!? ;) Känns magiskt att jag tar tag i mina drömmar!

Glad midsommar alla underbara!

Kärlek/ Pe

Kommentarer
Linda säjer:

Du är en fantastisk inspirationskälla och ett energiknippe utan like. Önskar dig all lycka och en trevlig midsommar dessutom! =)

2011-06-24 @ 10:49:07
Blogg/Hemsida: http://lindagosing.wordpress.com
JP. säjer:

Jag skulle anställa dig på sekunden !!

2011-06-26 @ 17:50:40
Marika säjer:

Gillar :)

2011-06-26 @ 19:35:03
Anonym säjer:

Jag skulle också bli en flitig kund!

2011-06-29 @ 13:02:08

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback