FINEMANG!

29 Jun, 2011 - 21:15 ☆ glada dagar

Zumba pass utomhus= magiskt

Världens gulligaste deltagare och grym danstjej förgyllde min kväll! -Tusen tack fina du! Vi hann prata dans, drömmar, musikal, show, träning. Tack för fina ord! Det värmer så mycket i hjärtat att jag känner mig på fyllan...

Full på lyckorus av berömmande ord. Åter igen tack! Ni anar inte hur mycket det betyder. Kärlek!

Jag ska söka jobb i Kiruna- som danslärare. Grymt! :) Jag vet inte om jag vill flytta hem igen om jag skulle få jobbet. Men jag måste söka eftersom det är ett fantastiskt bra jobb!!

Nu en kvällspromenad. Förbi ICA och handla något gott. Jag är hungrig.


Du
- ladda mobilen jag vill höra din glada röst!

Puss i kvällssolen
/Fröken Pe


Kommentarer
s säjer:

+ att det ska öppna ett nytt gym här...soooo...come home

2011-06-29 @ 23:56:20

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback