Från korta shorts till långklänning

13 Jun, 2011 - 17:55 ☆ glada dagar
Jajjemen det var väl väntat att det skulle återgå till lite mera normala temperaturer för början av juni.





I lördags var det korta shorts, bikini och flipflops som gällde. För att inte tala om Cola light med is och citronskivor och treo för att lindra värmehuvudvärken!




Ryssvärmen är över vilket endast känns positivt när det kommer till löpträningen.

Det är betydligt behagligare att springa på kvällen i 12 grader än i 25. :)

Förutom det hade jag gärna behållt ryssvärmen ett tag till. Sommar är härligt! Korta shorts och bikini är härligt! Solbränna är härligt! :)




På söndag byttes sommarkläderna ut mot löpartights och vindjacka. Betydligt härligare väder sett till löpturen men annars frös jag. Solfrossan från lördagen tror jag gjorde sitt till också... haha.




Bortsett från myggen - så älskar jag juni!
Bortsett från köpstopp - så älskar jag HMs färgglada sommarkläder
Bortsett från att jag är hundrädd - så är jag förälskad i min kusins hund Beemer! (Får jag adoptera henne?;))




Idag är det blåsigt och lite kallare så då är det bara att hoppa in i långklänningen. Och ni vet väl att man bär långklänning på bästa sätt med sneakers? ;)

Det har blivit lite träning också i helgen förståss.
Fredags spinn + core och sedan mera mage i gymmet.
På kvällen löptur.

Lördag vila hela dagen eftersom värmen gjorde mig matt!

Söndag löpning 40 minuter på morgonen. Sedan ett snabbpass rygg och biceps innan jag jobbade kvällen i receptionen på Step in. Avslutade med att köra ett crossfit pass med J innan jag tog kväll efter mitt arbetspass.

5 chins
10 armhävningar
15 airsquat

Så många varv man hinner på 20 minuter. Jag gjorde 22 varv och kände mig nöjd :)

Då ska det erkännas att jag hoppar upp och gör chins för att hinna få några gjorda hihi :)

Sådär ja. Det var dagens dos av egobilder och update. Bloggens stjärna är jag själv och nu när jag har fått stilla mitt uppmärksamhet behov med egobilder kan jag pusta ut och dra mig tillbaka från kändislivet.

Istället dricker jag kaffe och laddar för boxningsträning.

Vad gör ni?

Pe


Kommentarer
sunshine säjer:

adoptera?!! är du galen,:) ALDRIG"!!:) men hon delar gärna med sig av tusentals goa och uppigande kramar! hon tröstar alltid och gör en så jävla glad!!

2011-06-13 @ 21:12:10

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback