hej hej. jag laddar inför morgondagens långa dag och fest

16 Jun, 2011 - 22:38 ☆ glada dagar
Hej i kvällen!

Hur mår ni? Vad gör ni? Hur har dagen varit?

Jag blev lycklig över att se mer folk än jag hade väntat mig på mitt Combat pass ikväll! Som sagt gör sommaren att deltagarantalet minskar på passen. Bor man i en liten stad som Piteå så märks det fort....

JAg säger det igen, glöm inte bort att träna vänner! ;)

Tack till alla deltagare som var fantastiska ikväll!!! Och tack tack tack för dem fina orden jag fick efter passet. Det gjorde hela min kväll!! Tänk att uppskattande ord kan göra så mycket! Tack tack tack. Jätte tack! :)

Efter mitt combat pass blev det rygg i gymmet med J. Kändes fantastiskt!! Sen for vi på kalas, aldrig har tårta smakat så bra som efter en träningskväll! :)


Imorgon väntar en galet lång dag. Upp före 6 för att instruera och träna. Sedan jobb hela dagen. Direkt efter jobbet hoppa på en buss med alla step in kollegor och fara till Luleå och ha en sommarfest!! Kommer bli galet roligt! Lång dag. Finns en risk att jag somnar på bussen hem sen men vad gör väl det??

Sommarfest med Step In, Hermelinen, läkarhuset Björnen... Det kan ju aldrig bli tråkigt! Jag och David kanske laddar upp med Rosé redan på bussen! hihi.





Lite zumba uppvärmning. Kort del av den... Jag hoppas ni kommer och dansar på onsdag?

Godnatt och adjöken från fröken

/ fröken Pe

Kommentarer
Cillan säjer:

Lilly har kollat på den här videon ngr gånger :-) så frågade hon, -varför gör hon sådär? Sen började hon härma dig, o skakade på armarna o svängde med håret.

Kram

2011-06-19 @ 19:00:35

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback